Infirmieri la domiciliu si Supraveghetor echipa Infirmieri in Marea Britanie - Contracte de munca



AVANTAJE

- Contracte de munca sigure semnate direct cu angajatorul britanic
-  Salarii intre 1.600 si 2.400 GBP/ luna, in functie de numarul de ore lucrate si postul vizat
- Posibilitate ore suplimentare
- Angajatorul poate decide plata biletului de avion in functie de profilul candidatului
- Cazare asigurata, ieftina si la indemana (1 persoana in camera)
- Asigurare medicale
 
 


CARACTERISTICI LOC DE MUNCA

- Contract individual de munca
- Norma intreaga
- Program de lucru 40 ore/ saptamana. Se pot lucra pana la 65 ore/ saptamana cu acordul angajatului.
 

PROFIL IDEAL

- Pentru postul de Infirmier la domiciliu nu este nevoie de experienta sau calificare. Pentru postul de Supraveghetor este nevoie de minim 2 ani experienta ca si ingrijitor, iar experienta in management poate reprezenta un avantaj la selectie.
- Permis de conducere Categoria B
- Minim 1 an experienta in condus
- Limba engleza la nivel intermediar
 
Citeste mai mult

DETALII

Adresa locului de munca
Locatia  executării contractului de muncă poate fi în Marea Britanie sau orice alta unitate a grupului angajator și angajatul trebuie să fie la dispoziția angajatorului de a-și îndeplini sarcinile în cadrul unitatii/locatiei dictate de momentul recrutarii.
Felul muncii (functia/ meseria conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania)
- Infirmier la domiciliu
- Supraveghetor echipa Infirmieri la domiciliu
Descriere posturi (Responsabilitati, Atributii)
Infirmier la domiciliu:
- Ajutarea clienților care au nevoie de ajutor să se ridice și să se culce dimineața și seara, inclusiv imbracarea si schimbarea acestora, spălarea  și mersul la toaletă.
- Să ajute clienții cu mobilitatea lor și cu orice dizabilități fizice, inclusiv incontinența și utilizarea mijloacelor și echipamentelor personale.
- Să îngrijească clienții care sunt temporar bolnavi și care au nevoie de asistență medicală la pat și de a ajuta la hrănire etc.
- Să furnizeze îngrijire și asistență clienților care sunt bolnavi terminal.
- Să contribuie la promovarea activităților mentale și fizice ale clienților prin intermediul discuțiilor, ieșirilor, lecturii, scrisului, hobby-urilor și recreațiilor.
- Să facă și să schimbe paturile, curățenie ușoară, aruncarea gunoiului  și curățenia generală.
- Să inspecteze, să spele și să vă aseze hainele clienților.
- Sa pregăteasca  și serveasca mese ușoare, sa curete si sa spele vasele.
- Să citească și să scrie rapoarte și să se implice în revizuirile și activitățile de instruire ale clienților.
- Să adere la toate politicile și procedurile Caremark în orice moment.
- Să raporteze supraveghetorului de teren sau Managerului de îngrijire orice modificări semnificative ale sănătății sau circumstanțelor unui client.
 Supraveghetor echipa de Infirmieri la domiciliu:
Responsabil de punerea în aplicare a sistemelor de control al calității pe teren și de sprijin pentru toți lucrătorii care se ocupă de îngrijire și asistență într-o zonă definită. 
- Să realizeze evaluări individuale ale nevoilor clienților noi și potențiali clienti.
- Să efectueze evaluări ale riscurilor ca parte a evaluării nevoilor individuale și să le actualizeze conform cerințelor ca parte a managementului riscului individual.
- Să efectueze vizite introductive de fiecare dată când un angajat de îngrijire și asistență vizitează un client pentru prima dată.
- Asigurarea că vizitele clienților sunt întotdeauna acoperite.
- Să fie disponibil în caz de urgență.
- Să colaboreze îndeaproape cu coordonatorii de îngrijire în ceea ce privește recrutarea, alocarea permanentă a lucrătorilor de îngrijire și asistență și redactarea acordurilor de îngrijire și asistență.
- Identificarea lucrătorilor adecvați care să acopere absențele datorate bolii sau vacanței.
- Alocarea de lucrători alternativi adecvați de îngrijire și asistență atunci când un lucrător existent de îngrijire și suport informează că nu poate participa la un apel.
- Facilitarea introducerii practice a tuturor noilor angajați în îngrijire și asistență.
- Să furnizeze și să faciliteze instruirea în teren și după caz.
- Identificarea oricăror nevoi suplimentare de instruire ale angajaților de îngrijire și asistență și raportarea corespunzătoare.
- Să efectueze recenzii ale clienților și să răspundă Formularelor de examinare individuale completate de asistenții de îngrijire și asistență cât mai curând posibil.
- Raportarea de urgență a oricarei schimbari a unui program de îngrijire și asistență pentru lucrătorii sau a clientului către Coordonatorul de îngrijire.
- Să monitorizeze, să supravegheze și să îndrume toți angajații din domeniul de îngrijire și asistență în domeniu.
- Să ofere asistență tuturor angajaților din domeniul de îngrijire și asistență în domeniu.
- Să monitorizeze toți clienții pentru satisfacerea serviciului și Care & Support Worker.
- Pentru a asigura exactitatea și exhaustivitatea tuturor documentelor deținute în casele clienților.
- Să încurajeze și să identifice oportunitățile de dezvoltare profesională continuă pentru asistenții de îngrijire și asistență.
- Să se asigure că toate rapoartele scrise și administrarea sunt actualizate.
- Să mențină legătura strânsă atât cu managerul de îngrijire, cât și cu coordonatorul de îngrijire. 
 Supraveghetorii de îngrijire la fața locului sunt responsabili pentru funcționarea eficientă a propriilor domenii specifice și definite și ar trebui să-și schimbe orele de lucru pentru a monitoriza și sprijini în mod eficient toți lucrătorii și clienții. Supraveghetorii din domeniul îngrijirii la fața locului ar trebui să-și petreacă aproximativ 95% din săptămâna lor de lucru pe teren, restul de 5% reprezentand munca de birou pentru a-și îndeplini sarcinile administrative necesare. 
 
 
Cetatenii acceptate
Romana si ale cetatenii ale UE
Numarul de posturi vacante pentru fiecare pozitie in parte
Infirmieri la domiciliu: 20 de posturi
Supraveghetor echipa infirmieri: 2 posturi
Locatia inregistrarii contractelor de munca
Toate contractele de angajare vor fi inregistrate in termenul legal, la autoritatile britanice.
Personalitate 
 Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitoare, serioase, prietenoase, flexibile si punctuale, personalitate placuta, harnice, competente, in forma fizica si mentala buna, cu bune abilitati de organizare, aplecate spre nevoile altora, cu simt al umorului, sensibile, calme, oneste si de incredere, motivate si organizate, aplecate si sensibile catre nevoile altora, persoane cu initiativa si care sa comunice eficient 
Experienta necesara
- Pentru postul de Infirmier la domiciliu nu este nevoie de experienta.
- Pentru postul de Supraveghetor este nevoie de minim 2 ani experienta ca si ingrijitor, iar experienta in management poate reprezenta un avantaj la selectie.
Calificare necesara si cerinte
- Nu se cere calificare in domeniu, dar calificarea poate constitui un avantaj pentru a se adapta mai repede postului. 
- Permis conducere Categoria B
 - Nivel limba engleza minim B1 (intermediar)
Criterii legate de gen
Feminin
Criterii legate de varsta
 Intre 21 - 55 ani. Candidatele peste 55 ani, pot fi acceptate, in functie de profil. 
Salarizare
- Incepand cu 8,75 GBP/ ora. Acest tarif exclude timpul petrecut intre pacienti. Timpul de condus intre pacienti va fi intre 5 - 10 minute.
- Salarii intre 1.600 si 2.400 GBP/ luna, in functie de numarul de ore lucrate si postul vizat.
Frecventa plata
 Plata salariului se va face lunar. ( la finalul lunii pentru luna anterioara)
Acordare bonusuri
- Posibilitatea acordarii de ore suplimentare platite atunci cand sunt disponibile
- Angajatorul poate decide cresteri salariale si/ sau promovari in cariera in functie de performantele angajatului. Cresterile salariale nu sunt garantate. 
- Inrolarea in sistemul de pensii
- Masina de serviciu
- Telefon de serviciu
Tip si durata contract de munca, conditii de munca, de incetare a ocuparii fortei de munca sau pentru re-ocuparea fortei de munca
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, primele 3  luni de munca sunt considerate perioada de proba. 

Training de specialitate
Primele doua saptamani vor reprezenta perioada de training. Angajatul va fi platit cu 260 GBP pentru a participa la acest training. Aceasta suma este calculata la un total de 33 de ore de training, care sunt platite cu 7.83 GBP/ ora. 

Permis de conducere
Categoria B. Minim un an de experienta in condus. Candidatele trebuie sa fie dornice sa conduca pe partea dreapta a drumului. La ajungerea in UK, candidatele vor participa la 1-2 lectii in vederea obisnuirii cu condusul pe partea dreapta. 
Compania va pune la dispozitia angajatului o masina si asigurarea aferenta. Toate costurile cu combustibilul in interes de serviciu sunt acoperite de companie. Angajatorul nu asigura costurile cu combustibilul folosit in interes personal, inclusiv mersul catre - de la locul de munca, care vor fi deduse la finalul fiecarei luni de munca 
 
 
Transport 
- Biletul de avion va fi platit de candidat. In functie de interviu si profilul candidatului, angajatorul poate decide rambursarea contravalorii biletului de avion.
Cazare
Angajatorul va asista angajatul cu organizarea cazarii temporare. Costurile cazarii nu vor depasi 400 GBP/ luna (utilitati incluse) si va fi dedusa din salariu). Se ofera cazare la comun (1 persoana / camera)  Daca angajatul are nevoie de un imprumut in prima luna de munca, angajatorul ii va imprumuta intre 100 - 200 GBP, imprumut care va fi dedus din primele salarii. 
Program de lucru
- 40 ore lucratoare/ saptamana. Se poate lucra pana la 65 ore/ saptamana, cu acordul angajatului
- 5-6 zile lucratoare pe saptamana 
- 1-2 zile libere pe saptamana  
Se cere flexibilitate pentru lucrul in ture de zi si de noapte, in weekend si vacante.
 
 
 
Perioada si plata pentru concediul de odihna
20 de zile + 8 zile sarbatori legale zile/an
Conditii de munca, protectie si securitate in munca
Conform legilor britanice in vigoare
Documente necesare companiei in procesul de evaluare al candidatilor
- Permis de conducere categoria B
- Carte de identitate
- Declaratie ipotecara, dupa caz
- Declaratie bancara
- Declaratie pt cardul de credit, dupa caz
- 2 recomandari de la angajatori anteriori
- CV cu poza tip pasaport
- Alte documente/diplome relevante daca exista)
- Cazier judiciar curat
- Adeverinta medicala cu mentiunea sanatos si apt de munca
- Detalii cont bancar, daca angajatul are deja un cont deschis in UK