Conditii de aderare



Căutăm antreprenori dornici să se lanseze în acest domeniu de activitate, preferabil care să dețină/ să fi deținut o afacere profitabilă de mai mult de 3 ani sau care au experiență în domeniul resurselor umane, precum și alte agenții de recrutare și plasare a forței de muncă care își doresc să atingă performanța în acest domeniu de activitate.

Cheia succesului o reprezintă abilitatea antreprenorului de a implementa corect Manualul Operațional pus la dispoziție de  Francizor care conține tot know-how-ul și procedurile de lucru necesare demarării și desfășurării cu succes a acestei activități.

Din punct de vedere financiar este extrem de important ca antreprenorul să dețină mijloacele financiare necesării intrării în rețeaua de franciză (în funcție de tipul de franciză ales), a investiției inițiale precum și cash flow-ul pentru acoperirea cheltuielilor lunare în primele luni de activitate.
 


Sediul propus să fie situat într-o localitate cu peste 70.000 locuitori, într-o zonă cunoscută, cu acces usor, recomandabil într-o clădire de birouri sau într-o zonă cu aglomeraţie urbană

 
Să pornească activitatea cu minim 5 persoane angajate, toate cu cunostințe avansate    de    limba engleză, din care:
1 Secretară
2 Consultanți recrutare
1 Coordonator recrutare
1 Specialist marketing

    Să asigure păstrarea confidenţialităţii informaţiilor/ materialelor primite de la Francizor, inclusiv prin adăugarea clauzelor de neconcurenţă şi confidenţialitate in contractele cu proprii angajaţi
 
Obligaţia ca antreprenorul să nu mai deţină calitatea de acţionar sau administrator într-o   altă companie cu acelasi domeniu de activitate
 
Să deţină următoarea capacitate materială:
- Spaţiu de minim 40-60 mp, împărţit în minim 3-4 camere (sală de recepţie/asteptare, sală de interviuri, sală de efectuare a înscrierilor candidaţilor, camera dep. marketing), dotat corespunzător cu minim următoarele echipamente: centrală telefonică cu functionalitati de call-center, cu minim 3 linii externe, fax, internet cu IP fix, PC-uri cu licente Windows si Office pentru toti angajaţii, copiator cu funcţie de imprimare în reţea, scanner

- Reclamă luminoasă (în cazul în care spaţiul nu este situat într-o clădire de birouri).




Pentru a a afla mai multe informații despre Franciza Banca de Joburi vă rugăm completați formularul de inscriere și veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil. 

Vă dorim succes!