Procedura de inscriere si mediere a candidatilor

Doar cativa pasi stau intre tine si un nou loc de munca:

1. APLICA
Iti creezi un cont de utilizator si iti inregistrezi un CV pe site-ul nostru astfel incat sa poti aplica direct la locul de munca dorit.
Sau, ne poti trimite CV-ul tau prin e-mail la adresa info@bancadejoburi mentionand locul de munca de care esti interesat.
Daca nu gasesti niciun loc de munca potrivit pentru tine ne poti trimite CV-ul pentru inregistrarea in baza noastra de date in vederea obtinerii ulterioare a unui loc de munca.

2. SUSTINE INTERVIUL
Dupa ce primim CV-ul tau vei fi contactat telefonic de catre un Consultant din cadrul companiei noastre care va purta cu tine un scurt interviu telefonic. Daca esti gasit(a) eligibil(a) atunci esti programat(a) la inscrierea oficiala.

3. COMPLETEAZA-TI DOSARUL
Dosarul tau de inscriere trebuie sa contina:
- CV limba engleza sau romana
- 1 Fotografie tip pasaport
- 1 Fotografie full body, marime 9/13, la tinuta office
- Copie pasaport/ Copie C.I.
- Copie ultima diploma de studii
- Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale”
- Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic”
- Copie carnet de munca (daca exista)
- Copie acte de calificare (daca exista)
- Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu ai interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii

Dupa acceptarea ta pentru jobul dorit, este posibil sa ti se ceara completarea dosarului si cu alte acte, in functie de cererea angajatorului respectiv.

4. INSCRIE-TE
Inscrierea se materializeaza prin semnarea unui contract de mediere care stabileste drepturile si obligatiile pe care le ai in derularea acestui contract, in vederea plasarii tale la unul din joburile dorite.

A. Plateste tariful de inscriere, de regula intre 360 - 550 RON, in functie de complexitatea dosarului si se achita la momentul inscrierii.
B. Plateste tariful de mediere – acesta difera de la o oferta la alta si poate fi consultat in cadrul sectiunii "Oferte de munca permanente" sau "Oferte de munca actuale". Aceasta plata o poti face fie la semnarea contractului de mediere, fie la semnarea contractului de munca, fie dupa ce incepi munca in strainatate.
NOU!
De la inceputul anului 2015 compania "Banca de Joburi" a eliminat tarifele de mediere pentru majoritatea proiectelor de recrutare astfel incat sa iti usureze accesul la un loc de munca in strainatate.

5. SUSTINE INTERVIUL CU ANGAJATORUL
In functie de jobul ales, exista cateva variante pe care angajatorul le poate alege in vederea selectiei finale:
- interviu telefonic
- interviu prin video conferinta (ex: Skype)
- interviu fata in fata (in cadrul targurilor de joburi organizate de firma noastra)
- selectie de dosare
- targuri de joburi online

6. SEMNEAZA CONTRACTUL DE MUNCA
Angajatorul trimite contractul de angajare, iar firma noastra te cheama pentru semnarea acestora.

7. CALATORESTE IN STRAINATATE
Dupa semnarea contractului de munca Banca de joburi iti organizeaza plecarea la viitorul loc de munca. Costurile de transport pana in tara de destinatie sunt in general suportate de catre angajat, insa agentia noastra iti poate oferi cele mai mici preturi pentru biletele de transport datorita organizarii de grupuri.

8. BUCURA-TE DE MONITORIZARE SI SPRIJIN CONSTANT
Tuturor candidatiilor li se ofera servicii post-plasament astfel incat pentru orice posibila problema aparuta la locul de munca se bucurade sprijin si consiliere in rezolvarea acesteia.
Contact 24/7
Ai acces la un numar de telefon de urgenta disponibil non-stop.

Garantia calitatii
In cazul in care contractul tau de munca nu a fost respectat iar medierea conflictului nu s-a putut realiza intr-un termen de 15 zile, te replasam gratuit la un nou loc de munca.